11 June 2014

Kindergarten graduation

Zoe wordt toch zo snel groot! Kindergarten is voorbij gevlogen en ze heeft dit jaar zoveel geleerd. Ik ben vooral onder de indruk van hoe vlot ze kan lezen en schrijven. Ze is ook bijlange geen klein kindje meer maar dit jaar is ze geevolueerd tot een jong meisje met een fantastische persoonlijkheid. Ik ben zo trots op haar. Vandaag was de laatste dag van school en Zoe is nu officieel afgestudeerd van Kindergarten.
Rapport: jaaroverzicht
 Zoe neemt haar diploma in ontvangst van Ms Michie (links) en de principal, Ms White
 The graduates...
Zoe en Grace

Hieronder nog een paar knutselwerkjes die ze onlang op school had gemaakt.
 Zelf portret (heel knap hoe gedetailleerd ze haar kleren en schoenen gekleurd heeft)
Mijn naam begint met 'Z', mijn favoriete eten is 'croissant', ik ga graag bij mijn vrienden op bezoek, mijn favoriete kleur is 'goud'


Op naar volgend schooljaar!
En nu moeten wij er vandoor; wij vertrekken namelijk voor 2,5 weken naar Europe - joepi!!!

No comments: